مشخصات گوشی موبایل ایفون 12 (iphone 12)
نوشته شده توسط : رز علینژاد

چه از طرفداران محصولات اپل هستید و چه نه، پیشنهاد می‌کنیم در این مطلب با نقد و بررسی آیفون ۱۲ همراه دیجی‌کالا مگ باشید. چون آیفون ۱۲ و البته سه برادر آن، واقعا جزو هیجان‌انگیزترین گوشی‌های امسال هستند. آن هم نه صرفا برای اینکه نام آیفون و اپل را به یدک می‌کشند، بلکه به این دلیل که هر چهار مدل آن‌ها نمایشگرهایی OLED و دوست‌داشتنی دارند و از همه مهم‌تر، طراحی آن‌ها دوباره ما را یاد گوشی‌های محبوب آیفون ۴ و آیفون ۵S می‌اندازد.

آیفون ۱۲ را می‌توانیم آیفونی کاملا تازه از زمان آیفون X به شمار بیاوریم. دو نسل قبلی این گوشی، طراحی‌هایی مشابه با آیفون X داشتند و در بخش‌هایی خاص مثل دوربین، نمایشگر و باتری بهتر شده بودند. حالا اما آیفون ۱۲ با طراحی جدیدش، یک آیفون کاملا جدید است.

اسم این گوشی را می‌توانیم آیفون پیش‌فرض هم بگذاریم؛ چون اگر آیفون کوچک می‌خواهید، آیفون ۱۲ مینی پیش روی شماست و اگر به دنبال دوربین‌های بیشتر و گوشی بزرگ‌تر با کیفیت ساخت بالاتر می‌گردید، آیفون‌های پرو می‌توانند انتخاب شما باشند. اما اگر صرفا آیفون جدید می‌خواهید، iPhone 12 همان آیفون پیش‌فرض است که هم از نظر عملکرد و نمایشگر چیزی از برادرانش کم ندارد و هم برای بسیاری از کاربران، می‌تواند حتی انتخاب بهتری هم باشد.

بی هیچ مقدمه‌ی دیگری، بگذارید سراغ نقد و بررسی آیفون ۱۲ برویم و با طراحی این گوشی شروع کنیم. همچنین شما عزیزان برای خرید اقساطی ایفون 12 کلیک کنید.

بررسی ایفون 12

صفحه نمایش

صفحه نمایش قابل قبول و بسیار حرفه ای این گوشی باعث به وجود آمدن اتفاقات بی نظیر و بسیار خاص می شود که نمره بسیار قدرتمند و بالایی را برای خود به ارمغان آورده است و قطعا تجربه بسیار ایده آل و خاصی را برای کاربران در بخش صفحه نمایش به وجود می آورد و قطعا شاهد اتفاقات بی نظیر و بسیار مناسب و خوبی هستیم که این شرکت بهترین ها را در نظر گرفته است.

اندازه صفحه نمایش حدود ۶.۱ اینچ می باشد که باز هم می توان گفت یک تجربه قابل قبول و بسیار حرفه ای به همراه دارد و می توان گفت بهترین اتفاق ممکن را از خود به نمایش می گذارد و حالت قابل توجه و بسیار ایده آل را به همراه دارد که از جنس سرامیک شیشه ساخته شده تا در برابر خط و خش از مقاومت بسیار بالا و هوشمندانه برخوردار باشد تا تجربه جذاب و ایده آل را به نمایش بگذارد.

دوربین

در این مدل نیز شاهد دوربین های سه گانه هستیم که ۱۲ مگاپیکسل و فوق عریض می باشد. همچنین لنز ۶۵ میلی متری با بزرگنمایی ۲٫۵X اپتیکال نیز از ویژگی های جدید این محصول است. عکس ها دارای پیسکل بیشتری بوده و درنتیجه کیفیت بهتری دارد. بنابراین در این محصول شاهد زوم بیشتر هستیم.

در مدل آیفون ۱۲ پرو مکس، قابلیت لرزش گیر به دوربین اضافه شده است که باعث می شود، تجربه عکاسی و فیلم برداری با دوبین های آیفون جذاب تر از قبل شود. در حالت شب این دوربین امکان تصویربرداری با کیفیت در شب برای کاربران فراهم شده است.

همچنین شما می توانید با دوربین های آیفون ۱۲ ویدیوهای HDR تولید کنید. فرمت Apple ProRAW نیز در تنظیمات موجود است که تصویر خام و محاسباتی در اختیار شما قرار می دهد.

باتری گوشی ایفون 12

اپل از آیفون ۵ به بعد پورت اختصاصی Lighting به آیفون‌های خود اختصاص داده است. جدیدترین نسل iPad Pro نیز از اتصال USB-C استفاده می‌کند. براساس گزارش‌های جدید، اپل، سامسونگ، اوپو و سایر تولیدکنندگان به زودی شارژرهایی را تولید خواهند کرد که با استفاده از تکنولوژی جدید گالیم نیترید (gallium nitride) اندازه آداپتورها با حفظ همان میزان وات، کاهش داده می‌شود. این بدان معنا است که آیفون ۱۲ به جای آداپتورهای ۱۶ اینچی MacBook Pro، ۶۵ وات نیرو را در یک شارژر جمع و جور ارائه خواهد داد.

 نتیجه گیری

براساس شایعاتی که پیرامون آیفون ۱۲ وجود دارد مشخص است که به روزرسانی تلفن ۲۰۲۰ اپل برای کاربران بسیار هیجان‌انگیز است و بی‌صبرانه در انتظار نسل بعدی آیفون‌ها هستند. با توجه به گزارش‌ها این‌طور به نظر می‌رسد که بیشترین پیشرفت‌ها قرار است در زمینه‌های اتصال ۵G، پشتیبانی از برنامه‌های واقعیت افزوده همراه با سنسور زمان پرواز باشد. اما با این حال هنوز اطلاعات زیادی هست که در مورد آیفون ۱۲ نمی‌دانیم. به همین دلیل باید منتظر اطلاعات جدیدی که ماه‌های آینده منتشر می‌شوند باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 





:: موضوعات مرتبط: اپل , ,
:: برچسب‌ها: بررسی ایفون 12 , خرید ایفون 12 , قیمت ایفون 12 , خرید اقساطی ایفون 12 , مشخصات ایفون 12 ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: